FORUM.SOPOT.COM Strona Główna FORUM.SOPOT.COM
Forum użytkowników serwisu www.sopot.com

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
SXSW Street Style- Cool Blues and Electric Kicks
Autor Wiadomość
kiranachikhi20 

Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 35
Wysłany: 2017-10-12, 20:04   SXSW Street Style- Cool Blues and Electric Kicks

Heart Rate Training voor Peak Performance
New Balance Women's N4 HRM, Garmin 910XT met HRM, Timex Easy Trainer HRMMany runners beoordelen de intensiteit van hen training sinds hoe zij zich voelen, wat dezelfde misleidende indicator van de daadwerkelijke inzet kan is. Dit horloge biedt jij ook de mogelijkheid door uw kennis online bij uploaden plus op bij slaan betreffende Garmin Connect. Door in uw gaten aan te houden wat jouwe ticker verrichten, zorgt jij ervoor datgene een makkelijke 8 feitelijk makkelijk zijn, waardoor jij over de training karaf blijven plus gewond bent. Hoe bij beginnen aan hartslag training De voornaamste stap volgens effectieve hartslag training zijn om Bereken uw volledige hartslag. Aan behulp betreffende een hartslagmeter kunt u volledige controle betreffende de intensiteit van iedere training. Jouwe maximale hartslag is de hoogste hartslag die jij tijdens de oefening beschermd kan bereiken. Kies de hartslagmeter dat het betere past betreffende uw uitnodigen Hangt af van meerdere factoren. Bijvoorbeeld, als je 42 jaar bent, dan zou je maximale hartslag 178 zijn. Bijvoorbeeld, als je moe bent, kan een lange termijn ongelooflijk moeilijk voelen, zelfs als je lichaam niet zo veel moeite uitoefent als je het voelt. Selecteer de juiste hartslagmeter. New Balance Women's N4 Heart Rate Monitor - Dit populaire model ziet er slank uit en biedt zonetraining, basis timing en een 9-run geheugen om goed te helpen. Hartslag training is ook een geweldige optie voor de loper die gewoon wil weten hoe hard hun lichaam werkt op een bepaalde lop. Niet vertrouwen op 'waargenomen inspanning' Een training kan makkelijker of moeilijker voelen, afhankelijk van een verscheidenheid aan factoren. Omgekeerd onderschatten veel atleten hoeveel moeilijker je lichaam moet werken om Nike Air max een temperatuur te behouden bij het lopen in warme omstandigheden. De hartslagmonitoren op de markt van vandaag vari?ren van eenvoudige apparaten die de BPM van je ticker meeten, op bijna minimale computers met minimale capaciteit, die GPS-mogelijkheden hebben en je tempo kunnen volgen en je trainingsuitgang over de tijd kunnen volgen. Je hebt de kracht! De mogelijkheid om nauwkeurige hoogteverhoging / -verlies te registreren, een versnellingsmeter om de efficiency van de zwempak te meten en een levensduur van 20 uur te maken, maakt dit het ultieme multisport horloge (let op dat u geen HRM-gegevens in het water kunt krijgen). Toneel het ongeveer 85-92% voor een tempo, en 65-75% voor een makkelijke run of als je een heel lange ronde bent. Als u uw hartslag kijkt, zal u ervoor zorgen dat een dag van hoge intensiteit zo inspannend is als u het wilde (het doet het zo goed! Het baseren van uw training over hoe je lichaam voelt, kan gemakkelijk resulteren in een lichter of hogere intensiteitstraining die je had gepland. Om je maximale hartslag te benaderen, trek je leeftijd af van 220. Garmin Forerunner 910XT w / HRM - Krijg hartslagdata, GPS-mogelijkheden en trainen alles in ����n apparaat. ). Meer willen? Advanced MonitorsPolar RCX3 GPS w / HRM - Dit Slank horloge maakt het makkelijk om informatie over hartslag te verkrijgen, samen met tempo en rondetijden, wanneer u met de aparte GPS-pod samenwerkt. Als u specifieke trainingsdoelstellingen heeft, kan hartslagopleiding u helpen met het opbouwen van een trainingsplan om die doelen te bereiken. Garmin FR70 HRM - Een HR-monitor met hartslagzones en interval training trainingen. Winkel onze complete verzameling hartslagmonitoren. Simpel MonitorsTimex Easy Trainer Heart Rate Monitor - Een eenvoudig, betaalbaar en gebruiksvriendelijk model waarmee u uw trainingen kunt beheren. Voor uitdagende interval herhalingen moet je HR ongeveer Nike Air max Heren 95-100% van je Max hartslag. -Tune en registreer je trainingen. U kunt ook gegevens uploaden naar de Polar-website met de meegeleverde USB-transfer pod.
_________________
www.sneakerlife.nl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13