FORUM.SOPOT.COM
Forum użytkowników serwisu www.sopot.com

open'erfestival - o p e n ' e r f e s t i v a l 2007

ToTuToTam - 2007-07-24, 14:45
Temat postu: o p e n ' e r f e s t i v a l 2007
Siemano wszystkim Imprezowiczom!!!! Jak wam sie podobal Open'erfestival w Tym roku?? Moim zdaniem troche zabrakło fajnych gwiazd, w zeszłym roku było lepiej...
luka - 2007-07-25, 11:26

a kto byl na tegorocznym open er???? chodzi tu o gwiazdy :-)
prawie DODA - 2007-07-25, 11:53

mnie nie bylo :p hehe

w sumie z takich komercyjnych gwiazd to BEASTIE BOYS:] <lol>

MONCIAK - 2007-07-25, 14:05
Temat postu: GWIAZDY W SOPOCIE
Podobno był Stachursky i Boys, zakontraktowany był też Skaner ale nie dojechali, może dlatego, że jechali na hulajnogach.
mono - 2007-07-25, 14:22

Slyszalem ze po przekroczeniu granicy ktos im je ukradl:P hehe
MONCIAK - 2007-07-27, 14:56

Co się okazało to nie na hulajnogach tylko na rowerach i nie skaner tylko dj bobo
mono - 2007-07-27, 15:51

i ze przepili a nie ze im ukradli;)
MONCIAK - 2007-07-30, 10:50

I nie na molo w Sopocie tylko na pomoście w ....................
mojo - 2007-07-30, 11:23

...nadmorskiej wsi bez jeziora...
t@t - 2007-07-30, 20:07

ja tez myślę, że w zeszłym roku było lepiej, ale trzeba przyznać że THE ROOTS byli genialni, zrersztą LCD Sound System też nieżle dali, bo o bestie nie wspominam, tych to trzeba lubić, no i to błoto - rewelacja, jak woodstock na filmach, szkoda tylko że kaloszy zabrakło w promieniu kilku kilometrów:) :-)
fifti - 2007-07-31, 10:55

ja tam mialem ze soba lodke bols i plywalem wiec kaloszy nie potrzebowalem:)
MONCIAK - 2007-08-02, 08:55

Ja miałem WTK SOPLICA
adam - 2007-08-02, 09:35
Temat postu: xes
czyli jezdzilas na koniu:] ale dobry kon i po blocie pojdzie:)
matondo - 2007-08-03, 10:42

tylko ze z malym poslizgiem:P
MONCIAK - 2007-08-03, 13:09

Baba z wozu koniom lżej.
elizek - 2007-08-03, 16:44

Baba na kunia:)
gromek - 2007-08-07, 13:33

ciekawe co bedzie za rok?
kolo - 2007-08-13, 10:38

moze cos fajnego, mi osobiscie nie podoba sie ta impreza
MONCIAK - 2007-08-13, 14:05

Mnie się też podoba tylko za dużo piasku mam w butach i nie mogę tańczyć.
adam - 2007-08-17, 11:35
Temat postu: wrona
a dlaczeg jaskinowcy ciagneli swoje baby za wlosy??

Bo jak ciagneli za nogi to nasypywaly sie piaskiem

MONCIAK - 2007-08-17, 14:58

a dlaczego......... eee nie ważne.....
czeczen - 2007-08-31, 12:21

a jezdzic po piasku nie jest zbyt przyjemnie:]
MONCIAK - 2007-10-09, 12:46

za to tarzać sie w piaskach Copacabany z mulatką to coś cudownego.......
kamil - 2011-08-16, 17:50

fajnie było :D :mrgreen:
gruszella - 2012-08-20, 20:35

To super festiwal! Choć błotnisty bywa.
belle_rose - 2012-11-26, 15:58

No ba!
A w przyszłym roku Blur i QOTSA! :)))

Marek1991 - 2017-01-10, 11:40

w tym roku w jakich dniach bedzie opener?
adas1995 - 2017-01-10, 23:10

Wiadomo kto w tym roku na openerze?
karciak - 2017-04-11, 12:46

http://opener.pl/pl/Artysci
potter7 - 2017-04-24, 12:58

wybiera sie ktoś w tym roku w przedziale wiekowym 22-28 lat? :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group